åh! åhå!

rine og line
rine og line

jag övar också

åh åhå jag kom att tänka på uni-tjejernas fantastiska show på efyran
rysningar de får jag
till och med av tanken
jag ska lägga in det jag filmade nån gång snart
då ska ni se!
och deras version av the nationals slow show
åh åhå!

idag ska jag ta passkort
så det gäller att kamma luggen
mamma säger att vi kanske ska få en hemlig resa i julklapp
jag vet mer än jag borde för att den ska vara hemlig
men det gör inget
för det känns ändå inte på riktigt




1 december och det blev ett julkort ute
kul
/julia


Kommentarer
Postat av: sara

hej hej hej hej hej! varför heter ni som ni heter va va va va? hihi

2009-12-01 @ 16:06:45
URL: http://uppfatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0