det är skillnad på skillnaden

ibland blir saker inte som man har tänkt sig. ibland händer saker som inte var tänkta att dom skulle hända. ibland kan man vilja strypa sitt liv. speciellt när man låser in sig själv på sitt rum och sitter där och kollar in i väggen i 4 timmar trots att man egentligen inte vill annat än att gå ut.

idag hade vi samhällsrollspel och jag var mijlötjejen Charlotte från USA. alla klagade på mig+mina andra kompanjoner och jag var så lite påläst som man kunde bli och hade därför inget till mitt försvar förutom några få dåliga försök till argument. det var kul att ha skjorta, kjol, kavaj, röda läppar, snäv knut och glasögon i alla fall.




tjena klassis
hejdå klassis
/mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0