internet is back till femti procent men min kamerasladd är borta

alltid ska det vara något i vägen

jag vill gå ut innan det bli mörkt men jag tror inte jag hinner
idag har jag hunnit
ge per och mig själv frukost
målat om en tavla som påbörjades för ett år sedan

igår körde vi julklappsleken hos sarah
och jag fick med mig fina kalastallrikar, badsalt och bubbelgum hem

jag har några mål för nästa år
till exempel de här:
bli bra på schack
måla mer
få långt hår
lära mig rida


jag har ingen musik att lyssna på
allt jag har hört är jag less på och allt jag vet vill jag inte höra
snälla du, ge mig något tips!

nu är det bara 6 dagar kvar till jag e i egypten och kryper i katakomber!!!!!!!!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0