min stolthet min ryggrad


kul för julia att köpa ett trollsländehårspänne som jag har letat i EVIGHETENS tid åt mig själv. Mindre kul för mig... Men nu ska jag inte vara en avundsjuk människa, utan istället en negativ.
Jag bokstavligt talat hatar vintern. Det enda positiva jag kan se i denna kalla, stressiga, deprimerande, odiplomatiska och äckliga årstid är att jag fyller år och julafton.
fyfarao
jag måste dessutom ha världens fulaste jacka som jag haft sedan femman för att ingen annan av mina jackor klarar av att hålla ute kylan. Detta pga att jag aldrig lyckas hitta någon vinterjacka som är varm, men fortfarande fin.
jobbig sits
jag önskar mig en VARM OCH FIN vinterjacka i julklapp.

tycka-synd-om-sig-själv-inlägg bläbläblä

det rycktas om bastning (heter det så?) ikväll
det vore skönt!
vi får se vars ödet tar oss
/mimmi


Kommentarer
Postat av: sara

jag förstår hur du känner jag hatar också vinter. avskyr verkligen!!

det finns rätt snygga och jävligt varma jackor på Rusta. röda och svarta! jag funderar på att köpa en......... tänd ett ljus och tänk på sommaren kanske du mår lite bättre!!

2009-12-18 @ 20:20:19
URL: http://uppfatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0