slå eller kasta tärning

klockan 10 blev jag fri
när blev du?
då gick jag och amanda på stan tills jag gick med emma och till sist med clara
jag köpte en julklapp
två minijulklappar till kvällens julklappstävling 
och ett eiffeltorn som var ganska stort
eiffeltorn känns ganska klyschigt
men det var så stort
och ganska fint
och jag kunde inte låta någon annan köpa det
så själviskt nog fick det gå till mig

kanske ska jag måla det
kanske inte

igår köpte jag två trollsländeörhängen
fine og goe


hitta mitt brännsår vettja!

här ska ni slutligen få se en väska jag sytt på slöjden
en moooooolnväska

müsig ich roulig


gu vad jag e internationell idag
typ

/julia


Kommentarer
Postat av: sara

mysig väska och förtrollande spännen! förresten hoppas jag att ni har fått information om lilla julafton i repis på måndag?!

2009-12-18 @ 20:22:17
URL: http://uppfatta.blogspot.com
Postat av: sussie

tack tack tack, julie

men vad fina grejer du har där! vill bara gosa med din molnväska!!

2009-12-19 @ 12:11:00
URL: http://sushibarrumpanbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0