vinylon vinylester polyon polyester

igår såg jag the city på mtv och fick höra två fina visdomsord av Diane von Furstenberg (tror jag hon heter)
de var om kärlek vind och förhållandet till sig själv och jag tyckte de var väldigt fina
kanske för att mtv överraskade mig väldans
kanske för att de var fina

jag fick en så poppis grej som kånken av perra i julklapp
undra vilken färg jag ska välja
för jag får välja själv!
kanske en uncle blue eller en burnt red eller en mud eller en annan
kommer aldrig kunna bestämma mig
nästan
säkert

jag undrar sa flundran om jag inte ska gå och se tv nu
/julia


Kommentarer
Postat av: morill

jag fick en uncle blue av min mamma i julklapp! den e fin

2009-12-29 @ 18:15:36
URL: http://dendrmoa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0