jag och den mogna boken

idag är en vanlig dag
men
(det finns alltid ett men)
idag har även följande ovanliga saker hänt:
1. jag slutade skolan klockan 1000
2. jag hängde med susa efter skolan
3. jag sydde in mina halvutsvängda byxben på min ärvda byxor
4. jag fick kramp i magen av det gamla påskgodiset jag och sussi tryckte i oss
5. jag var tvungen att ha osköna och skaviga stringtrosor idag för att pappa är dålig på tvätta (och jag med uppenbarligen)
6. jag har fortsatt läsa Det andra könet, en mogen bok jag börjat läsa


så låt oss då hoppas att Simone de Beauvoir ger mig den kunskap jag söker och att mina trosor inte kommer orsaka allt för stora obehag ikväll


och just det, här kan ni skåda den krigare som ska följa mig på bio
hejs
/julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0