sommar ooh sommaaaar

en fin och alldeles utomordentligt bra visa jag komponerade i emys rum

det här borde typ va Lines blogg för jag är Rine och jag bloggar int
eller iaf dåligt

jag vet liksom int vad jag ska säga
jag skriver inte riktigt vad jag gör
fast jag gör ganska mycket
hoppas jag
jag ritade med min kusin min syster och min mamma ikväll
och jag pluggade inte
jag såg svenska hollywoodfruar och älskade maria montazami
jag hade ont i ryggen sen mitt fall på betonggolvet
och jag har det fortfarande men det e inget farligt

jag längtar tills jag kan vår dans till vårföreställningen för den kommer bli så himla bra

jag tar inte kort och lägger in här och det gör att mina inlägg blir tråkiga
och det är synd
både för att jag skulle vilja ta kort och för att jag vill att ni ska tycka att det är kul


bild jag faktiskt har tagit
då det faktiskt var sommar
där borta står nå killar på longboards men det kan man nästan inte se
och där borta finns brinkvägen men den ser man nästan inte till längre

/julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka killar äre?

2010-04-12 @ 23:54:14
Postat av: julia/rine

kommer inte ihåg exakt men jag tror nog kanske per, nils, måns och ante. iaf några av de som färdades med cykel eller longboard till kanalskolans basketplan medan vissa åkte bil med en olovlig albin hehe

2010-04-13 @ 23:08:39
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0