hip hop

and R'n'B



jag har börjat älska att gå. igår gick jag till och från waynes. när jag gick hem hade det blivit mörkt och det var nästan inga människor ute. jag dansade och sjöng för mig själv och svängde med min hästsvans som var x-tra svängig. hoppas ingen såg mig för jag kan ju inte ha varit särskilt attraktiv. huhu.

idag när jag cyklade hem ifrån skolan såg jag att löven hade blivit gula på en björk bredvid grannen. usch och fy och blä. hoppas det blir en bra höst och att jag så ofta som möjligt kan dricka te under varma stickiga filtar med mina vener. och skratta åt allt roligt. och palla äpplen. och baka en äppelpaj av det. men jag tycker ju inte om äppelpaj. men ändå.
puss.
/mimmi.

Kommentarer
Postat av: sara

du va säkert RÅATTRAKTIV!!!!!!! för de eru allti tyck ja

2010-09-07 @ 22:44:27
URL: http://uppfatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0