hur många gånger?

hej:$

jag dricker lite farbror august och lyssnar på gråtlistan
tänker på igår
tänker på hänget hos cissi
och tänker på moas fest
på folket som var där
tänker på bindorna i soffan och på den stora trädgården
tänker på att jag var/är världens sämsta minglare
och tänker på när jag åkte bil med emma för första gången
susa med
hehe
det var råkul
körde lite vilse och sånt
tillsist hamnade vi vid älven och där badade vi nakna
tänker på att vi delade på 2 handdukar
tänker på när jag gick hem med blött hår och kort klänning
jag frös inte ens
tänker på mopparna som körde råsakta framför mig
och på att jag blev rädd för dom
rädd för p-12or
fast man får ju inte köra moppe förrän man är 15 men

idag fyller pappa 46 år
grattis på du
det blir visst storkalas med grillning och stohej
och jag får ju träffa mina småkussar som jag har saknat i smyg
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0