i'm evil

det bor två duvungar på vår balkong
och en mamma ibland
jag har lagt ut min soffa på blocket
tyckte aldrig om den
sänghimmel är väl ändå bättre
ställer mig den frågan miljoner likasinnade ställer sig ikväll
hur kunde det bara flyga förbi?
hur kunde jag glömma att lukta på sommarnatten?
hur kunde jag glömma bada, typ varje dag?
hur kunde jag glömma att njuta av solen medan den fortfarande värmde?
hur kunde jag viga mitt sista sommarlov åt jobb??
åh pengar är så verkligen inte lycka
men den kommer ju igen
om jag lever tills dess
oj vill inte låta suicidal men man vet ju aldrig
och hösten är ju nice den å
imorgon börjar ju sista året
pax ha sommarlov livet ut efter det

/jylia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0