dagen före snopparedagen

fast inte längre ju

idag har jag:
- städat
- lagat mat
- bakat
- bakat lite till
- städat lite till
- gjort fas f
- julfikat
- spelat rappakalja
jag är ju en hemmafru nu



1. räls och ansiktshår
2. hallongrottor
3. skumtomtefudge


det blir ingen vanlig jul i år
inte här hemma som det alltid har varit
nej
nu ska jag till kåge
till människor som jag inte känner
knappt kan namnet på
18 personer
vi brukar va max 10
det kanske blir kul och det kanske blir tråkigt
jag kommer nog inte säga så mycket i varje fall
god jul kanske isf
men god jul på er då
/mimmi

Kommentarer
Postat av: mam

Tack, min fina, för hjälpen. Du har varit så duktig!

P&K!

2010-12-24 @ 01:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0