kröka


här är mina nya lurar wihi
känns rymdiska på något sätt men i like

mellandagsrea är ju livsfarligt
hatar gina egentligen men köpte för 638 spänn där ändå...
ganska fina saker typ
en zebraklänning som e tokig
en krämvit spetsskjorta
en vinröd tight tröja som jag kommer löka i
ett linne me volanger och med för djup uringning under armarna
en svart buisnessklänning
påfågeltrosor
åsen köpte jag en indiantischa från bikbok

tänk att tatuera in alla sina fina minnen som man har
som man aldrig vill glömma
i bild eller text, man får välja själv
gu så nice
och om det händer något nytt fint som man vill komma ihåg får man tatuera in den å
bygga upp en slags självbiografi i form av tatueringar
ååååå
vill
men samtidigt inte
skulle bli så jättemånga ju
kanske ba några
kanske
vi får se
blev taggad på fysisk smärta igen
tror jag ska ta hål någonstans i örat så länge

ikväll ska alla såklart ut
fuck u
men det är inte så länge kvar för mig nu heller
1 månad och 2 dagar
vill ha födelsedagspartay men jag tror det skulle barka
det bästa vore om någon styrde ihop överraskningsfest (ja, det här är en pik friends!!)

juste
ta-hål-i-örat-time
hejdå
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0