måste få klaga lite

Såg bonde söker fru, bakade peppisar och somnade gott igår med världens finaste, helt ovetandes om vad denna dag skulle innebära.

Hade sovmorgon till 25 över 11 (typ min första sovmorgon jag haft i 3an) men hade såklart tandläkartid 08:30 så fick alltså ingen sovmorgon. For dit, väntade i 40 fuckin minuter och gick tillslut och frågade varför dom aldrig ropade upp mig. "Ja, asså du verkar inte ha någon tid nu utan du har tid imorgon kl 08.00!"(har även sovmorgon då, men missar ju den också då) "men jag har ju fått sms där det står 2/12 kl 08.30?!?" "ja, men gå till dom därnere och prata med dom" Så jag gick dit ner, och då visade det sig vara så att jag hade tid hos RIKTIGA tandläkaren, och inte hos jäla tandregleringen. For hem, med ny äcklig tandläkartid och hann sova i en timme innan jag var tvungen stiga upp igen. Ville inte, orkade inte, brydde mig inte, men tvingade mig själv att stiga upp ändå. Stressade som vanligt men hann ändå till skolan, bara 10 min sen. Kommer till lektionen och läraren har inte ens kommit. Kommer då på att hon sa att hon inte skulle kunna komma till lektionen förrän vid klockan 13.00. Detta är min enda lektion idag. Alltså så stressade, tvingade och for jag helt i onödan.

Fint.
Nu tar jag bussen hem.
Hejdå.
/Mimmi 


Kommentarer
Postat av: sara

STACKARS!!!!!!!!!!!!!! :(:(:(:(:(:(

2010-12-02 @ 13:04:58
URL: http://uppfatta.blogspot.com
Postat av: hej

händer sånt här på riktigt!?!?!?!? du hade då himla otur :(

2010-12-02 @ 13:59:51
URL: http://hejsusa.blogg.se/
Postat av: luddaren

egd

2010-12-03 @ 03:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0