na-nanan, na-nanana

haj
mamma spelar äcklig, hög julmusik och jag spelar dubstep ännu högre
kaosartat krig

idag: dundercupsemi och därefter final och därefter förlust
ramlade på mitt glida-mot-gympasalsgolvsknä från igår och brände upp lite till
goth

vill skryta med att jag gjorde två mål igår också
och skylla på att det var därför jag inte gjorde något mål idag
och att jag i finalen levde med mottot "om man inte kan vinna kan man iaf skada någon"
men jag tror jag låter bli
fast jag lät ju inte att bli, nu när jag sa det

dunercupen och dundercupen och dundercupen
blablabla
är det egentligen så himla viktigt och kult undrar ni?
ja, det är det
typ det viktigaste och kultigaste som händer i mitt liv just nu
fast nu är det ju redan över och aldrig mer skall jag få uppleva heller
ofta det ens är julafton i övermorgon?
ofta det ens har varit första advent?

detta är förresten min katt som jag brukar sätta i örat
/mimmi and

Kommentarer
Postat av: Jenny

har exakt likadana!!!! kult med katter som hänger i öronen!! ja!!

2010-12-23 @ 01:12:04
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0