technobalder techno balder


länge sen sist kanske
idag är min sista 17åriga dag
!!!!!
och jag är så stressad jag typ intch har tid att ens fylla år
allt tar kål på mig
mycket förkylning på det gör inte heller saken bättre
såg 12 avsnitt av paradise hotel när jag var hemma och sjukade mig härom dagen
jag är fast
det sug att jag inte har tid att se det heller
och att jag gör det ändå
jag vill dit
och jag vill inte "röra om i grytan"

jag längtar till så himla mycket grejor
till imorgon då
och till på fredag
och till på lördag!
och till på nästa lördag!

hihihi

/jules

Kommentarer
Postat av: Anonym

paradise hotel e bäst!

2010-12-08 @ 18:27:01
Postat av: sara

indeedar med föregående!!!!!!!!!!

2010-12-08 @ 20:01:27
URL: http://uppfatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0