när man säger ja för att man menar nej och vill att någon ska tycka synd om en

eftersom min webb inte fungerar på min mjölkiga dator så kan jag inte ta några webb-bilder på mig själv och har därför ingen bild att lägga ut
och bilder som är så kuuuul

hepp hepp

jag måste ha sett hälften av alla paradise-avsnitt på två dagar
jag är fast och jag kan inte slita mig!!
jag har försökt men de är förjäkla bra på att locka med sina "i nästa avsnitt..." och blä på det
de e inge kul att slösa hela min fritid på en äcklig och barnslig serie som redan har slutat gå....
jag vill va me i paradise hotel


nämen titta
jag hittade en perfekt bild för att väva samman detta inlägg
en solnedgång bakom ck-huset genom ett regningt fönster (med kameraspegelbild)
voila

/julia


Kommentarer
Postat av: anna

ja tyck eran blogg é fin

2010-02-19 @ 15:57:57
URL: http://uni-foreman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0