pneumonia och den tunna linjen

känner att jag borde skriva av lite känslor nu
det är dags
men jag har inget att skriva känner jag
eller så har jag det
men bara glömt bort hur det känns när hjärnan nästan sprängs av alla ord och känslor som vill ut

idag gjorde jag kanske den sjukaste av alla upptäckter i min trappuppgång
eller inte den sjukaste
det var inget samlag den här gången
men en jättejättejätterolig en och kanske en behövlig en
fast den är hemlig
iaf för cybervärlden

jag känner att ikväll borde jag hitta på något kul
kanske fika eller bara prata och skratta och sånt
men min bok är så fängslande och orken kanske inte infinner sig
eller så gör den det!

heh förvirrade jag

/julia




Kommentarer
Postat av: emma

hihihoho jag vill också ha en trappuppgång att hitta sånt därnt i !!!!!!

2010-02-09 @ 17:27:43
URL: http://sushibarrumpanbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0