snälla låt mig få vad jag vill ha

Jag gör inte så mycket. Letar mest canons som förhoppningsvis ska mätta min hands törst efter att knäppa fina pics. Men ingen verkar vilja bli min för ett rimligt pris.

Ibland får jag ångestattacker. Det känns som att jag inte tar vara på tiden. Allt får liksom bara flyta förbi mig.
Jäla tid och jäla jag.
Jäla tristess.
Jag hatar att ha tråkigt. Det är det tråkigaste jag vet.

tur att man har en gullig kusin som heter Ceasar och som ger en fina teckningar och tior inslagna i yatzy papper
/Mimmi

Kommentarer
Postat av: sofia

2010-02-06 @ 09:30:13
Postat av: sofia

oj..

det fanns en gullig liten kille med stora bruna ögon, och namnet ceasar, som lekte i en lekpark förra sommaren.. kanske samma?!

2010-02-06 @ 09:33:19
Postat av: mimmmi

om lekparken var i ursviken (eller någon annan stans hehe) så kan det mycket väl ha varit honom!!

2010-02-06 @ 16:36:20
URL: http://rineogline.blogg.se/
Postat av: sofia

ååh jaa det var i ursviken!!

hihi han var helt underbar och vi trodde han skulle bli snygg som stor!

2010-02-06 @ 18:31:47
Postat av: Mi

hehehh så tokigt! ja jag vet, Han är ju kingen!! Han har ju väldans bra gener till att bli det;);) ....intch hehe

2010-02-06 @ 21:47:22
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0