mmmmmm att hitta lite frukost nu vore nice

i fredags bjussa jag mamma på avatar
oh jäklar vilken rulle!
mamma blev gla och likaså ja

sen hängde jag på födelsedagsbarnet a la -93 och partygänget till repisen
där var det galen dans till håkke h och det är ju verkligen aldrig fel!!!

förutom sin dumma longboard (åååååååh ja e så avis) så fick mimmi en liten teckning av mig, hoppas hon blev glad på rikt och inte bara låtsades....

igår provkörde jag och mama en ny bil
en knallgrön
det blir ju nice med en liten ärtbil ju

sen på kvälla blev det ett efterlängtat tårtbak
men det vart svinadyrt och tårtan kanske en aning fulare än planerat hehe
blev gött och kul var det iaf
och förresten grattis till min systers klasskompis pappa som vann robison ho ho

längtar tills perra kommer hem
och tills jag har hittat lite frukost


en pusse på nyårsafton är ju aldrig fel

/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0