every day i'm waiting for you

yes
blir nog så att jag går in imorgon lika fullt
fick ju 10 femtiolappar av pappa idag
stadsfesten är ju liksom stadsfesten
fast jag skulle hellre vilja kalla det för skelleftefestivalen
jag och signe ska typ spela uno vid älven före vi går in
spela med oss?

mamma har nymålat fransk manikyr på mina naglar
man känner sig ju så himla fräsch då
lite svårt att skriva dock

lyssnar på the drums bara för att dom är så jävla bra
vill inget hellre än på way out w blää
vill bort här ifrån igen och igen och igen
det är ju så skönt att ba släppa allt

/mimmi

Kommentarer
Postat av: susa

men mimmi, var jobbar du?

the drums äg! rym iväg med mig!? var som helst

2010-07-10 @ 12:41:40
URL: http://sushibarrumpanbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0