kafka

varför ta en kaffe och bulle då man kan ta en kafka?
kaffe och kaka i ett

försöker läsa kemi men det går fruktansvärt dåligt
per ska komma och hjälpa mig om en stund
och på ta om honom så är hans prelle fixad nu
phu!

glömde min lilla älskade lillfinger-ring på skoltoan idag
städet måste ha hittat den, annars.. ba.. GAH
.. jag vill ha tillbaks den...
om du går på balder och råkat ha hittat och tagit hem den, snälla lämna tillbaks den, jag lovar att jag inte ska slå dig!
tjuv


volleyboll på sommarkvällar ä int fyskam

förresten så bär det ju av till umeå snart
ni som ska bo hos mig, ska vi knyta ihop så att vi har frukost på mornarna eller vad säger ni?

adjö
/iulia

Kommentarer
Postat av: emman

kemi kan ta sig nånstans!!!

UME YEY

2010-03-24 @ 14:26:48
URL: http://sushibarrumpanbar.blogg.se/
Postat av: mimm

jag röstar FÖR frukost

namnamnamnam

resfeber

2010-03-24 @ 16:45:10
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0