nej inget sånt, tack

den lilla trippen känns i efterhand som en avlägsen och ganska lång dröm
stolen va bra och hamngatan var så i gatan bra!
kändisar såg vi lite här och lite där
den efterlängtade frullen va otroligt mättande och god
och mystiska och lite sjuka händelser (en mystisk och lite sjuk grej) skedde under småtimmarna
precis som en sväng till lule ska va!

tyvärr köpte jag lite grejer också
nya skor och två papper/tavlor för tie kronor
dom var nice men min pengapung är tom och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till

kom på att jag borde ta med mig kameran lite oftare, som typ ikväll
fira anna på tatung och sen ifyouhava

ha de gött!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0