okej

jag känner mig ganska lugn
just nu iaf
jag vet vad jag vill bli
bibliotekarie
för nu iaf
och det är bra nog
så himla nice!!
äntligen något jag vill och siktar mot
och resten av livet känns nu ba så lätt som jag önskar att det alltid gjorde
även om min lugg och utväxta snagg aldrig vill bli lång så känns livet skönt att leva

imorgon ska jag skriva ut mitt cv
och jag vill köpa blommor och krukor och bara göra mitt rum till ett fett växthus
där luften är fri
och grön och sommrig

kanske ses jag och per 08:27 imorgon för vi bor kanske nästan exakt lika nära skolan nu
och jag gissar att det kanske är nästan exakt 100 steg från min dörr till hans

/julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0