ppppppppppp ung

fin sol
önskar att prins eric ska spela på open också
hade vart så nice

tack perra för gästbloggningen
och för din kärlek

dansen idag var svårsvårsvår och roligroligrolig
jag har ett brännsår på min fot

vi firade farmor idag
tiden går så fort och alla är så gamla
jag är gammal
pappa är gammal
sluta tänka/börja tänka
tänk inte/tänk om

jag vill hålla mig över ytan
hör du det sol?
bär mig

nog kan man tro att jag deppar lite
men det gör jag egentligen inte
jag vill ba va forever young
kanske är det därför jag blir rörd varje gång jag hör den

och nej jag tog inte med kameran igår

/julia

Kommentarer
Postat av: susa

åh jag ville också va typ e4an!!



mimmi och julia, kan vi inte göra nåt i veckan? typ testund hos mimmi!? (jag har aldrig varit där ju...)

2010-03-21 @ 19:25:43
URL: http://sushibarrumpanbar.blogg.se/
Postat av: susssss

på e4an*

hehh

2010-03-21 @ 19:26:57
Postat av: sanna

hihi, tack julle! du är söt dume

2010-03-23 @ 15:27:43
URL: http://banie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0