YOU ARE SLEEPING IN MY HEAD

nu har jag faktiskt pluggat lite inför det här provet
MITT SISTA MATTEPROV NÅGONSIN
hola bola nola!!!!!
hoppas jag, synd vore annars, tur att man int kan fira i onödan iaf

kul att clara upptäckte ett stavfel i mitt cv som jag redan har lämnat ut....
... jag kommer VERKLIGEN inte få jobb nu....
damn decemberbarn och damn dumma stavfel

imorn drar jag och min ena familj till umeå och ska spana in "rummet" för första gången
4x4 oh yeah!


hannahandlandon-hanna innan hon fick bröst, som hon själv sa
fin säger ja

/julia

Kommentarer
Postat av: my

AAAHAHAHAHAH, jag kan inte sluta tänka på dina galna halkningar. Dina skor får dig att halka runt som bambi på hal is! Åå, sitter för mig själv och skrattar högt!

2010-03-05 @ 19:41:10
URL: http://vigoureixvouloir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0