åsikter hit och åsikter dit

hej
virka virka virka
detta skall bli en klänning
och det innan sommarlovet!!

handen ska visa hur fetmycket jag har gjort
och hur fetmycket jag har kvar...
påsen är bara allmänt obehaglig och ger mig både vibbar från kissat-på-mig-moments på dagis och gammel-sanitets-lukt
not nice no

det här pia-tipset var ett väldigt bra ett
lyssna på bestyvoasty på myspace
typ det som skulle dra mig till emmaboda förutom sällskapet
och förutom att wayout är så frestande
men ändå int
bbbbeach house asso

jag tror jag ska göra en total förändring här på bloggn
sen när mimmi kommer hem från våggatjolme så kommer hon få en chock
och säkert bli lite sur eftersom hon kommer tycka att det blev fult hehe

godis är inte gott och mina naglar måste klippas
a och o och 1 och 2
nu är det dags för ett hejdå
/julia


Kommentarer
Postat av: sara

vad himla fasansfullt duktig du är Julia!! du kommer nog bli så himla fin i klänningen tror jag

2010-05-08 @ 15:19:31
URL: http://uppfatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0