jag är så jävla bra

för att jag har bestigit ett jävligt högt och jobbigt berg i norge!!!1!!!!11111
jag tror fröken larsson sitter på dom bästa bilderna men här kommer några

MÅNDAG
åkte längst fram i bussen
såg Dennis (busschaffören) i fönstret
packade upp i lyxhus medan de andra packade upp i sina småsugor
myste
föreberedde bestigning



TISDAG

djävulsdagen
åkte skidor från 08:00 - 18:00
först ständigt uppförs i 9 km sedan 9 km ständigt nedförs
ju längre man åkte desto längre ifrån toppen kändes det
besteg björntoppen
sista 500 m plumsade man i djupsnö i typ 75 graders lutning
ramlade exakt hela vägen tillbaka
var less












ONSDAG
åkte i "lugn" tackt 6 km
grävde snöbivak
snö
snö
snö
läggan
sofia hade bra ordning
roliga tevlingar på kvellen











TORSDAG
åkte lite skidor
stekte
stekte
åkte lite skidor
sa farväl till huse
åkte hem





kul
och
jobbigt
/mimmi

Kommentarer
Postat av: sara

fan vilken kämpe du är!!!!!! skitduktigt faktiskt tycker jag :)

2010-05-08 @ 15:20:23
URL: http://uppfatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0