känner inte jag dig bättre än de andra?

hej
idag har jag köpt flera saker
1 gårdagens wrap
2 choklaboll
3 stor te
4 4 biobiljetter
5 skor

här kan man se skorna
de är som mysiga och vanliga
men samtidigt robusta och perfekta allväderskor liksom
dessutom är dom tillverkade i italien
och italien är ett fint land som har god mat
tyvärr gillar jag inte deras politik och inte deras tvkanaler som visas i videocracy
men det skit ja i

imorgon har jag fetprov i kemi
men det skit ja också i
eller bara nästan för jag har ju faktiskt pluggat lite både idag och igår
hej o ho


tjenis säger jag med huvet på sne

/julia

Kommentarer
Postat av: sara

fan va snygg du va då!!!!

2010-05-27 @ 13:40:17
URL: http://uppfatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0