hej mitt sommarland

fisköge på foto a

plockade just ner mammas julpynt från vinden och det var ju bara 14 stora påsar
... . . . .. . ..

min första körlektion idag
wiho
"ja, fröken andersson verkar gilla att ligga på gasen"
cool jag är

höll på dö när jag körde spinning idag
fyfan azzå
både jag och emma trodde vi skulle spy på rikt och det gjorde vi nästan men vi höll oss
det måste bero på vintern
eller
så är det väl kanske bara vi som är dåliga

såg en fräsching på ettan idag i regionala
gjorde ni;););));)?

ska sticka
hejdå
/mimmi

Kommentarer
Postat av: RättarRine

ursäkta mig, men det var INTE regionala. det var lokala, närmare bestämt Västerbottens nytt! så det så!!! hihihihihiih

kram

2010-11-23 @ 22:55:47
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0