marschera med mig


idag köpte jag frukost på ica och satte mig och åt den i en provhytt på hm samtidigt som jag kollade på mina engångskamerabilder all by my self.
de va gött och bilderna blev rätt goda dom med.
jag hade inge smink på mig och ville ha så då sminkade jag mig med hm's "tester".
solpuder, eyeliner, maskara och rouge.
rizit.

sen kom ange och då kände jag mig inte lika rizig längre.

köpte en fin klänning från bikbok för 60 spänn
och fräsiga träningstights från stadium för att känna mig proffsig när jag tränar
och ett aznice rött läppstift från öb för 30 spänn
plus en ploppkaka
och fulsnygga trosor från lindex solbacken för 16 spänn.

ikväll har jag danse.
lite tokigt.
halv 7 - 8 på en lördag.
tss.
/mimmi

Kommentarer
Postat av: sara

vilket jävla kickass-inlägg måste jag säga!

2010-11-14 @ 19:32:09
URL: http://uppfatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0