ro cococococco oooo


tyckte ba att han va så söt - snodd av littleplastichorses igen

jag mama maja och börje va å gymmade ikväll
det va kul
kissande hunden gjorde minsann sitt jobb
ao ao

kom på att mitt liv är lite som en nedräkning
alltid ska det räknas ned till någonting
om inte helgen så födelsedagen
eller thailand
eller sthlm med klassen
eller studden (!!!!)
eller första jobbet utomlands
eller graven
hihi skojas ba
jag längtar inte till graven
alls faktiskt
vill leva föralltid
tror jag
måste bero på träningen...
endorfiner eller vad det heter
endorfitter

/jules


Kommentarer
Postat av: Majsi

Himla kul va det!

Ska prova kissande hunden nästa gång ;)

2010-11-25 @ 08:07:37
URL: http://majavikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0