sista november nalkas

vad passar inte bättre än en sommar-lista á la bloggistyle
hittaren i susa och emmas gamla blogg
där jag också hittade detta fina och bildrika inlägg
 nåväl

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
ja massa snusk

Dog någon som stod dig nära?
majvor och repisflugan joel (fast joels död räknas kanske till i höst?)

Vilka länder besökte du?
har lite svårt att dra mig till minnes, men skulle väl svara sverige så här på rak arm

Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
sol och baaaaaad (bada typ aldri i år...)

Största misstaget?
missade jens lekman på wow, vi orkade typ ba int sminka oss tillräckligt snabbt... tssss

Har du varit sjuk eller skadat dig?
jag höll på att dö av sjukdom just innan peace and love, kunde varken stå eller äta - va tur att lite festival pigga upp va! sen höll jag på att ta upp min ryggskada sen f-festen som sara & jenny så fint höll i men jag kom på att det nog var i våras eller kanske till och med i vintras...
just det! jag hade ögoninfektion också

Bästa köpet?
jag gör inga bra köp.
kan ta upp mitt sämsta istället - ett par skor från myrorna för 200 spänn, för stora och i silvrigt ormskinn.
säger väl allt.

Vad spenderade du mest pengar på?
festivaler och dåliga köp

Gjorde någonting dig riktigt glad?
alla bra människor 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2010?
Lust for life - Girls
Gamla ullevi - Kent
New terrain - Mew
typ nästan hela High violet med National
Da mystery of chessboxin' - Wu-tang Clan
Let's go surfing - The Drums


Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
gladare va jag nog ja

Vad önskar du att du gjort mer?
gjort mer ballaballa på alexander skarsgård när han gick förbi

Vad önskar du att du gjort mindre?
bloggat hähä. nämen sitta vid datorn *spyr på han*
på datorn alltså
min dator är en han

Hur tillbringade du midsommarafton?

kul hos vera, metalfest, "öppet hus" hos mig och lite deppighet + max på det

Blev du kär i sommar?
ja 1000 x om

Favoritprogram på tv?
såg nog int på tv så mycket

Största musikaliska upptäckten?
the drums tror jag

Något du önskade och fick?
en rolig sommar hihi

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

att den va längre och innehöll mindre jobb

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2010?
beige kjol och t-shirt eller finnerödja-tröjan + tusen varma plagg på det..

Vad fick dig att må bra?
säkert allt det där töntigt bra som vännerna, kärleken, familjen och go'maten 
och att det helt enkelt var sommar och lov

De bästa nya människorna du träffade?
måste nog vara åmål-killen med bra råd och fin dialekt som vi träffade på P&L och jet & selmer från gbg
 
Sommarens sötaste?
den superskäggiga man som kom med choklad till mig när jag jobbade under iskalla förhållanden utanför ica maxi

Sommarens hetaste?

susa med struln
haha

Sommarens snällaste?
min mor

Sommarens bästa?
just nu va allt bäst
å gosh vad jag längtar till sommaren nu

körlektion 0720
ba tuta och köra da

jag är iskall
i både hjärta och tår ikväll
/jules


Kommentarer
Postat av: emma

yeah älskar listor!!!!!!!!!!!!

vill se ormskorna<3<3

2010-11-29 @ 23:43:56
URL: http://kyssminbicep.blogg.se/
Postat av: hej

väldigt fin tolkning av sommarlistan!

jag vet att jag är het.........

2010-11-30 @ 11:56:24
URL: http://hejsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0