jag har stickiga ben och behån skav

pains of being woman at heart
ha ha ha
ha...

forever young är fin
det är fint att vara ung

mitt hår är fett också
stripigt och väldigt snape-likt
inte så frääääääääääscht
inte alls
det sjuka med den där hår-grejen är att ju oftare jag duschar
desto fetare blir det
no logik i det
eller jo det är det visst det
och jag vet det
(jag vet att när man tvättar bort det naturliga fettet på kroppen kompenserar talgköttlarna med att producera ännu mer fett = fetare hår og hy)
men *jag spelar dum*
*eller så gör jag inte det längre eftersom jag skrev den där parentesen*

å få tyst på mina ord
snälla
annars vet man aldrig var detta barkar hän





1,2 vet intch
3 sofia coppola och kirsten dunst
4 panasonic rxnåntinght07nånting

såna där lurar drömmer jag väldigt ofta om nuförtiden
speciellt eftersom jag inte har några alls för tillfället

på fredag blir det kult
jag längtar t
/julia


Kommentarer
Postat av: sickan

FOREVER YOUNG<3

btw.......................... göra nå sjukt?

gäll er båda!

2010-10-28 @ 08:24:35
URL: http://nintendosigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0