jag säger som robyn


Eller nästan iaf:
my skola is killing me
my ensamhet is killing me
my menn3 is killing me
this mörker is killing me
my orklöshet is killing me

Allt jag gör är att fika och att icke-träna!
Äter på mig inför vintern och låter det vara kvar till sommaren för att jag inte orkar bry mig. (läs orkar träna)
Lång och kall vinter.
Fyfan.

Hade ju tänkt fara ut och springa ikväll, vad hände med det? Oj, jag råkade visst sitta inne och äta kladdkaka + grädde istället, samtidigt som jag fyllde i ett häfte med 8137939817 frågor från en sifoundersökning bara för att man får en trisslott + biobiljett för det. Yes, då kan jag ju vinna pengar till att köpa kakor och gå på bio för att äta mycket popcorn!
....
Så snål är jag visst också.
Snål, vit, lat och lös!
Perfekt.

Idag är en sådan dag då jag skulle kunna somna gråtandes på golvet i fosterställning med utsmetat smink och trassligt hår.
Gu ändå.
Hejdå.
/Mimmi

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-19 @ 21:01:27
Postat av: soffa

Somna i fosterställning tsm........??

........

.....

2010-10-19 @ 21:04:46
Postat av: empan

ja ät kladdkaka me grädde mest varje dag ja

men he gör inge mimmi!

de blir ba mer av de goda satt säga

2010-10-19 @ 22:02:44
URL: http://sushibarrumpanbar.blogg.se/
Postat av: spanky (you know who)

du ska treena med mig ju mumsi

2010-10-19 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0