je tu plu

jag har aldrig tid att tjilla vid datorn längre
har just krigat mig igenom 80 olästa poster på bloglovin'

jag har ju faktiskt mycket bättre saker för mig nu förtin
typ som att dricka te
och svettas på dansen (allmänt också)
och diska och samtidigt lyssna på jerry lee lewis för då blir det mycket roligare
och göra trolleritrix med kort
och spela med andra ord + barngeni för att vuxenfrågorna är så himla svåra
och jobba på fullsatta matcher/servera korv åt fullisar
och få king lönebesked
och längta till egypten som jag ska till på novemberlovet
och fundera om halloween är på fredag eller lördag
och om det blir i repis eller intch
och dansa till je tu plu
och åka bil till skolan
och äta gratis vegmål på frasses (puss emmiz<3)
och somna i soffan framför tvn för att sedan få tänderna borstade (i soffan)
och inte veta vad man ska prata om på sitt nationella tal som är på onsdag

och det bästa av allt,
att somna på en varm axel
/mimmi

Kommentarer
Postat av: empan

hihi veggie<3

repis vi måst va där på freda va!!

2010-10-25 @ 13:33:56
URL: http://sushibarrumpanbar.blogg.se/
Postat av: peter

ja funderade snarare på om det är fredag eller nästa helg, men nu vet jag. tack för den michan!

2010-10-27 @ 19:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0