sexi boi

inatt drömde jag att någon satt i min fåtölj och blockerade vägen
talet var överallt och vaknade i panik
nu är det bortgjort och jag kunde höra annat än mina egna hjärtslag/känna av någon form av fukt i min mun
victory!
idag har jag shoppat lite loss på 50% kupan
skulle såklart visa er om jag hade en kamera
a aaa aaa a
det skulle jag
(?)
ser på satc mest hela tiden och mår som en prins
sticker mig ibland på min kaktus
pussar ibland på min kära
och ibland ibland tänker jag på körkortsteorin
(detta endast för att jag körde som en gud (observera en gud, inte prins) igår och ser därför ett körkort, otroligt nog, som uppnåeligt för lilla/stora mig)
imorgon tänkte jag go for a walk
eller run
beror på om jag fortfarande är odödlig om 11 timmar

so long fu´kkeeeeeeezzzzzz
/juli-kick-azzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0