vänta inte på mig

jag bytte örhänge i örat lite för tidigt
men jedrar vad mycket finare det blev med den silverringen i
om ja haft en kamera hade jag visat er ja lova
en sån kanske jag önskar mig till min födelsedag
och kanske också detta:
(här kommer alltså en liten önskelista inför min extremsena artonårsdag)

1.

en "tillvildingarnasland"-dräkt att ba göra allt i
fa på disco/dansa street/se på bio

2.

en tatuering!
över min högra armbåge jaaaaa

3.

en katt typ som susa la upp
det viktigaste på den katten är att den ska va tjock och snäll
och såklart att den kan vinka med tassarna

ikväll blir det film (troligtvis mest babbel og skratt) hos min boyfriend per
och alla som vill är välkomna!!!!
eller okej, alla som vi känner är välkomna
någon måtte får det väl va
ha ha
(rimma det kan ja)

adjö
/julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0