världens sämsta morgon nästan


steg upp - kolsvart ute
satte mig på cykeln - ishalt ute
fick punka i en sväng - fortsatte att cykla - en bit
lämnade cykeln vid slutet av bron - antar att någon jävel kommer ta-/gömma den
kom till skolan 15 min sen - snabbar till lektionen
lektionen på 2,5 timme - inställd
känner ingen i kursen - kan inte stanna och chilla
ringer pappa - kan inte hämta mig - måste alltså ta bussen
jag har inga pengar i börsen - måste ta ut pengar vid gamla rusta
bussen går på 5 minuter längst bort ifrån skolan och från rusta - men måste ju hämta ut pengar först
lunkar runt som bambi på ishalkan - hinner med bussen puh
kommer hem - somnar - missar resten av mina lektioner
/mimmi

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknad idag på skolan idag mumsan<333333

2010-10-25 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0