i love you more than being 17

tog tummen ur röven och gick till expert idag
min kamera går int att rädda
jag visste det men jag ville inte veta det
nu är frågan om jag ska köpa en billig skitkamera som jag kan ha med överallt och som säkert går sönder inom ett år
eller om jag ska vänta och önska mig en dyr och fin till födelsedagen?
kan int bestämma mig
kan jag aldrig för den delen
eller jo det kan jag
jag bestämmer mig för fort
och så blir det fel
*vill sälja min relativt nya fejk-fårskinns-jacka från lindex*

jag ska iaf kanske få måla om väggen i mitt rum som jag täckt över i snart ett år!
vit? grå? beige?
vad vill du bli lilla väggen min?
kanske sonic youth

min kaktus i fönstret glor på mig

/julia

Kommentarer
Postat av: sara

vad är de för mening om du int kan ta mere den överallt va va va va vvava va vava va va??????

2010-09-15 @ 16:45:04
URL: http://uppfatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0