inte då men nu

när jag lyssnar på julias playlist då vill jag titta på stjärnorna
kanske ikväll
om molen försvinner
med dig
eller själv
men först skall üni hejas på
och sen skall det fiestaz
och tänka sig
såg just att för första gången evah så sitter jag på bänken imorgon
råsoft ju
ska bara sitta där, lägga benen i kors, iaktta och röka lite
(jag skoja bara mamma)

åh jag är så glad trots att jag mår illa och trots att jag inte har något att ha på mig ikväll

och klippa mig måste jag också
jobbigt
"ser ju förjeffligt ut" säger tobbe i en annan del av köping
ska typ göre nu
t-rex hands på det
köp jackan förresten?
/mimmi

Kommentarer
Postat av: Emanteln

Hejhej Mimmi fin jacka du har där, köp vettja!!! Ja skriv från min iPod för första gången de e lite spännande hoho! SES IKVÄLL DA

2010-09-24 @ 15:35:26
URL: http://sushibarrumpanbar.blogg.se/
Postat av: Mam

...JA, DET HOPPAS JAG VERKLIGEN!! :-(

2010-09-24 @ 16:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0