jag fattar ingenting av din skit

den där gången när jag skulle lägga mig
då låg tristan i min säng och var skitsöt
tristan är min katt
såklart
han låg närmast väggen,
där jag alltid bruka ligga i vanliga fall,
men jag hade inte hjärta till att flytta på honom så jag la mig snällt på yttersidan
det kändes konstigt
och ovant
och
som förr
för förr brukade jag alltid ligga på yttersidan
för du låg ju alltid innerst mot väggen
och jag ytterst
och du innerst

tristan hoppade iväg efter ett tag
innern blev då tom för jag låg ju ytterst och det var väl då jag insåg
jag insåg att du ju aldrig mer kommer ligga där
aldrig innerst igen

innerst är min sida nu
och yttern är
någon annans
/mimmi

Kommentarer
Postat av: pia

ett skepp kommer lastat med en kram

2010-09-04 @ 13:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0