babababaaba bababaa you can have it all

en dag full av liv,
men desto mindre plugg.

gick in till stan på 22 min och var svettig när jag kom fram.

var på nyöppnade skohuset där dom hade asfula skor, förutom ett par som var megasnygga, men såklart olidligt osköna.

var på cubus(???) i typ 1 timme.
bara sjukt.
köpte bästaste bhn och snyggaste hoodien.
gråhoddie- nu fattas bara jeansvästen för att bli komplett gbgare.
det var anna som hittade den, julia som provade den/ville ha den men inte kunde av olika anledningar, det blev jag som köpte den.
I äkta emma bergstén anda vill säga.
kanske blir det jag och den ovannämnda som flippar burgare i takt på frasses i sommar.
jag hoppas.

himla bra låt
himla fula och konstiga
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0