det var som att våra ben var menade att gå i samma takt, åt samma håll, men utan något direkt mål.


alltså jag förstår mig inte på mig själv.
sitter vaken till mitt i natten, och sover sen bort hela dagen.

lider av separationsångest och hemkärhet.
varför har skellefteå för det mesta sugit enda tills nu då jag ska fly?
varför flyr alla?
varför flyr jag?
därför att jag bara ska.

kom just på hur mycket jag kommer att sakna mina katter.
två av dom sitter här vid köksbordet med mig mitt i natten.
ibland slumrar dom till, men vaknar lika snabbt för att inte missa något viktigt.
buhuuu fina ni.

på fredag vill jag på mollys och dansa till skitmusik.
jag hoppas innerligt att det är 18.

lev i nuet, horfyra.

hmm-mm-m
typ

en natt som denna är det livsfarligt att lyssna på käre bon i.
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0