hultsfredsfestivalen

vi bilade ner

åt på ikea och emma var sur och susa & jenny var belåtna

vi körde och körde och körde

tog en paus på en liten pizzeria i en gömd förort

lurra var ganska nöjd

och julia frös lite lätt så hon lindade en nyskapande scarfs runt sin hals
vi fortsatte vår eviga bilfärd och victor var fortfarande rätt nöjd

efter 16 timmars bilfärd kom vi äntligen fram och fick sova i bilen som belöning

på torsdagen hann vi just och pass sätta upp vårt camp innan regnet började ösa ner




sen gick vi och såg lite band

efter regn kommer solksken, så sant så. min kamera mådde bra efter en hel natt av regn

kameran blev bättre sen. under vårt partytält satt en random och sov. han hade rena ben och hela skor.

häng


slagsmålsklubben

klassiker

vi fick en ny kompis

några hade grävt världens djupaste och tightaste hål, gissa vem som hoppade ner om inte mongot ovan!

tallest man var mysig

så mysig att vissa somnade (och käkben försvann)

sista kvällen kom, och lika så morrissey



dubbel söndagsångest på söndagen. lurken hade lurig filur som stack upp ur hans snörning.

emma var ruffsig och lite rosa

hejdo grabbarna grus

bilfärden hem kom att bli ett h-vete. här är pia under en rökpaus.

av någon anledning stannade vi i uppsala och vandrade omkring lite. mitt i stan stötte vi på en vildkanin.

hajhaj

sjömanspontus hittade ett par convers på söndagsmorgonen som jag fick av honom. vert.

vår pimpade bil.


mina bilder är tråkiga och fula som vanligt.
gå in på www.kyssminbicep.blogg.se om ni vill se lite mer skojsiga från hultan.
hejdo.
/mimmi

Kommentarer
Postat av: susa

haha enligt de här bilderna hade jag en rätt trist hultsfredvistelse... jätteeefina bilder som alltid! även med digikameran!!

2011-08-02 @ 01:38:06
URL: http://susanana.tumblr.com
Postat av: anna

<3<3<3<33<3<<33<3<3<<3<3a

2011-08-04 @ 00:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0