run run run away

jag kan int fatta det på nåt sätt
snart packar jag mina finaste kläder, mina koppar jag samlat på mig och min datte
och flyttar till gbg!!!
till min fina syster och min fina boyfriend som jag längtar efter så mycket
jag är så pirrig och glad och ledsen och nostalgisk nuförtiden
förstår inte alls hur jag ska klara av att vara ifrån mina perfekta vänner och mam&pap fram till jul
det är inte alls en evighet
men ändå
det är så mycket längre än de få dagar jag är van vid
omgomgomgomg
och jag säg ba som mimo; mollys på fredag!!!
sista innan jag far.... omgomgomgomg
/julio

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag kommer ju ta hand om dig syster<3<3<3<3<3 Åh vad jag längtar tills du kommer. Kan du inte komma typ NU?

2011-08-30 @ 21:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0