disco dance b-day girl

igår fyllde jag 19 år
som många vet så älskar jag att fylla år
frukost på säng och paketöppning är bland det bästa jag vet
all uppmärksamhet och nya prylar är liksom toppen på grädden för mig
mamma skickade ett paket med posten som innehöll massa rowliga grejor
bla dessa giftfria oljepastellkritor!!!
annars fick jag vitaminer, lypsyl, symaskin (den kom inte i paketet) h&m-rabatt och av börje fick jag en mumin-mugg till min samling
av käre per fick jag varm choklad till frullen en superskön fulsnygg klänning och en mumin-bricka
här är mina leriga nya skor som jag shoppa på tradera
det är typ jämt storm här i götlaborg så man blir litte smutsig
igår var det dock galet med blåst
vi drack massa drinkar hos tilda igår för å fira min stora dag
men kom oss ej till röda sten där vi tänkt fira eftersom det typ blåste opp vågor på land där
jag fick en present av tilda också, en fiiiin kavaj
och en browniekaka av alice!
på min födelsedag gick jag och per och fikade på kringlan i haga
åt lussebullar och drack kaffe
mmmmm he va nice
ja det var minsann en fin dag igår
fick ju denna fina video skickad till mig också

Untitled from Emma Bergstén on Vimeo.

man blir ju varm i hjärtat sitt<3

här är jag atm

iklädd alices fina shortsdress och zacke-posen

vaknade förresten häromnatten av att jag låg och sov just i denna posé

mäktigt

jag och per sitter och tittar på livesändningarna från demonstrationerna i sthlm och farliga fallskärmshopp

snart ska vi iveg till claris och bli bjudna på medda och jag ska få öppna ännu mer paket!!!

ha det bäst ät ej häst

/julia

 


Kommentarer
Postat av: Conny

Coooooooooolt

2011-12-11 @ 23:27:32
Postat av: Tina turner

Fräck dräckt

2011-12-11 @ 23:28:10
Postat av: Leon

Schyssta kritor

2011-12-11 @ 23:28:55
Postat av: Marceline the vampire queen

Daddy why did you eat My fries?? I bought them and they were mine. But you eat them , yeeHhh you ate them. And i cried but you didnt see Me cry. Daddy do you even love Me? Well i'd wish y'd show it cause i wouldn't know it. What kind of dad ests his daughters fries and dosent look her in the eyes? Daddy there were tears there but i you saw them would u even care?

2011-12-11 @ 23:38:50
Postat av: Finn the human

Baby! I know what you need! Your little baby socks for youre little baby feet! baby! I know what you crave! To poop all day long! Well baby behave!

2011-12-11 @ 23:44:08
Postat av: Jake the dog

Heeey maaan this horse is wack it got poooooop brains

2011-12-11 @ 23:45:49
Postat av: Zacke

Fin pose!!!!! <3

2011-12-11 @ 23:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0