girls, we run this motha

lyssnar på håkan och dör lite
är jag för gammal för att lyssna på håkan och dö lite?
bryr mig inte i sådana fall

är så himla fint att vara hemma ba
mama och papa
alla fina friends
bilen som aldrig fungerar som den ska
min stora och mjuka säng
katterna
kravlösheten
värmen
renheten
tryggheten
det är så det ska vara
alla tillsammans, på samma ställe, som det alltid ha varit
ska livet gå ut på att man bara ska sakna jämt?
i sådana fall vill jag inte leva
(inte boksavligt talat, men ni fattar)
jag hatar att sakna
det gör ju ba så himla ont över bröstet

och imorgon får jag för första gången på 3 månader krama om min andra svanhalva

/mimmi

Kommentarer
Postat av: Mam

Älskar att ha dig här!! Puss! <3

2011-12-21 @ 14:52:48
Postat av: julie

min svanis<3<3<3

2011-12-21 @ 22:02:32
URL: http://rineogline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0