varför bryr jag mig så mycket

tappar långsamt bort mig själv

snön for omkring stilla i luften idag sådär som den ibland kan göra
att aldrig nå marken
men det räcker så

har inte längtat såhär mycket till jul sedan barnsben tror jag
13 dagar kvar tills jag sitter på en buss som följer en krokig väg över berg och dalar
firar detta genom att beställa hem 4 klänningar
jag är ju trots allt ganska rik nu

bra
pia var hemma i skellet över helgen och mamma skickade med lite smått och gott
bl.a. fick jag salami, grillkorv, tomtegröt, ost, bullens, köttsoppa och en fet godispåse från hemmakväll
har träningsvärk i käken idag


alltså muckar ni med mig så muckar ni med döden
/mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0