accio vår!

vakna med solen i ögonen och sirener och fågelkvitter som bråkar om mina öron är ganska nice
det gjorde jag idag
även om min hals dödas en aning så är jag glad glad glad
tänkte här visa lite saker jag köpte i stockholm
du kanske tycker det är oerhört ointressant
kanske inte


ett par haremsbyxor med fin linning från weekday
jag kan ju bara drömma om en självutlösare alla bilder är ju som lite nära


en kissekattt-shirt


dyr sak från topshop


brösttröja som jag spall lite fenomenal kycklingröra på
den som hittar den gula fläcken först är bäst


här är jag när jag testar min nya kamera-app


här är min mjuka klänning från monki när jag testar min nya app


världens skönaste tröja & ett skärp som ska försöka ersätta det som per snott av mig på min nya mjuka klänning från monki


ett fint hårband som jag faktiskt inte har en aning om när jag kommer använda

sen köpte jag ett par såna där vita sockar med volang som jag vill ha på studenten
my va så snäll som lät mig köparom
pusse

den snyggaste ryggsäck jag sett är förresten på väg hem till mig precis som min balklänning, mina balskor och nå fina brillor också är

jisses jesus, vill du inte köpa en jacka eller två av mig?
jag säljer min fårskinnsjacka och en fluffig svart monkisak till ett bra pris
kom å köp!

/julio

Kommentarer
Postat av: susa

du har en minnu på din nya tisha<3

snygga grejer btw!!!

2011-02-28 @ 18:21:22
URL: http://hejsusa.blogg.se/
Postat av: m(Y)

fan va cool du är!!!!!!!!!!

2011-02-28 @ 18:49:16
URL: http://vigoureixvouloir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0